• 1217 Players on Java
  • us.mineplex.com
  • 10935 Players Online
  • 9718 Players on Bedrock
  • pe.mineplex.com
!
Attention Internet Explorer Users
To have the best user experience on our site please consider upgrading to Google Chrome or Mozilla Firefox

Tienen idea de como conseguir el kit Crema En Cake wars por que dice que es con un logro, cuaal es?

Discussion in 'Help' started by AceCrawdad78886, Oct 17, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Quiero saber cual es el logro o como consigo ese kit yo juego en celular ahi tambien se puede?

Posted Oct 17, 2020
  2. ¡Hola!

A partir de ahora, no hay un kit de logros para CakeWars en la edición Bedrock. Solo la edición Java tiene el kit de logros que es el kit de "frosting". Podría haber un kit de logros en el futuro, pero a partir de ahora solo tenemos Warrior, que es gratis y puedes comprar los kits de Archer y Builder con gemas.

Como la pregunta ha sido respondida, cerraré este hilo. Si tiene más preguntas, envíeme un mensaje.

¡Tenga un buen día!

English:
    Hello!

As of now, there is no achievement kit for Cake Wars in the Bedrock edition. Only the Java edition has the achievement kit which is the frosting kit. There might be an achievement kit in the future but as of now we only have Warrior, which is free and you can purchase the Archer and Builder kits with gems.

As the question has been answered, I will close this thread. If you have any further questions, send me a message.

Have a good day!

-Thread Locked: Concern Addressed

Posted Oct 18, 2020
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page