• 275 Players on Java
  • us.mineplex.com
  • 6615 Players Online
  • 6340 Players on Bedrock
  • pe.mineplex.com
!
Attention Internet Explorer Users
To have the best user experience on our site please consider upgrading to Google Chrome or Mozilla Firefox

moppy
26
Posts
2,023
Likes
Profile Options
moppy
Player
    1. moppy
      Post Options
      little update on my life!! cuz idk haven’t really been active. well i started something called cheer at my school and i have been working on tumbling for the last two weeks (keep in mind i hadn’t tumbled in at least 1.5 years) (also tumbling is like doing tricks ig idrk how to explain it) but i just got back and started working on getting my backtuck back. and it only took me about a day and that feeling of just flipping and the adrenaline just. it’s a feeling that i could never explain. i just love it with. and so once cheer started i also decided to start running for track season. so i’m just super busy. and school is pretty easy i’ve got easy classes and my math teacher told my parents that i shouldn’t even be taking her class and i should be in college algebra. which haha why try when i can literally do everything in 2 mins !!! anyways. i also took the psats and uh let’s just say…nothing. but i’m really trying to get back into the minecraft/mineplex community again. i had left for java and other reasons. but yk if anyone stalks this account for absolutely zero reasons. you should dm me on discord and we can play a block game together. but ngl idk fs if i’m gonna get back into minecraft i’m just super busy. with a lot of things. but i’m free on sundays
    2. v1x / foiz
      Post Options
      mopthedesert3131
      1. moppy
        moppy
        Sep 20, 2021
        Comment Options
        foizvoid
    3. SmoothieKiller689
      Post Options
      HIII MOPPPYYY! I FINALLY COMMENTED HEREE LOLL!
      THATS ME IN YOUR DISPLAY PICTUREE, I IS FAMOUS ;D
      1. moppy
        moppy
        Sep 8, 2021
        Comment Options
        HIIIII AND LOLOLL i wouldn’t say famous cuz of the pfp
    4. moppy
      Post Options
      yall ngl my new java name is like hot as heck but mineplex wont update it on the website ;-;
      1. View previous comments...
      2. ForevrrFury
        ForevrrFury
        Aug 7, 2021
        Comment Options
        thats hot and i love it
      3. moppy
        moppy
        Aug 8, 2021
        Comment Options
        ty ty
      4. zapig
        zapig
        Aug 12, 2021
        Comment Options
        I AM SCREAMING OMG THAT IS AMAZING
    5. Mothy
      Post Options
      1,000,000 gems when? :D
      1. View previous comments...
      2. moppy
        moppy
        Aug 8, 2021
        Comment Options
        pro at voiding on br
      3. Mothy
        Mothy
        Aug 9, 2021
        Comment Options
        The amount of times I've died on hive sw is beyond belief and I'm a pro at it. I can relate to mop with java and she knows that lol. We were very good at voiding on bedwars
      4. moppy
        moppy
        Aug 9, 2021
        Comment Options
        HAHAHAHAH I found a Java sweat to carry me in bedwars so i fireball him :)
    6. StyxKiller03
      1. moppy
        moppy
        Aug 6, 2021
        Comment Options
        hi hi
      2. CatFan105
        CatFan105
        Aug 6, 2021
        Comment Options
        hello
    7. xstr4fiingx
      Post Options
      Mop the sky!
      1. moppy
        moppy
        Jun 4, 2021
        Comment Options
        xst4ndiingx !
      2. AfflictionMR
        AfflictionMR
        Jul 14, 2021
        Comment Options
        More like: Moptheocean3131 killed by void
      3. moppy
        moppy
        Jul 14, 2021
        Comment Options
        UHHHH mels we don’t talk about that -_-
    8. v1x / foiz
      Post Options
      hiii moppy, its been a while :o
      1. moppy
        moppy
        May 29, 2021
        Comment Options
        hi foiz it has been a while how are youu?
      2. v1x / foiz
        v1x / foiz
        May 29, 2021
        Comment Options
        im doing good, how about youu?
      3. moppy
        moppy
        May 30, 2021
        Comment Options
        that’s goood, I’m glad. I’m pretty good j glad it’s summer
    9. moppy
      Post Options
      very important question.
      do I stay a cake wars main or move to micro battles?
      1. AfflictionMR
        AfflictionMR
        May 18, 2021
        Comment Options
        I imagine grinding mb with mothy could be fun, so I would say go to mb. But its ur choice mop! :)
      2. moppy
        moppy
        May 18, 2021
        Comment Options
        i usually solo play micro battles which either ends up really good or really bad. but i could only grind mb with him over the weekend cuz of the time i get out of school and he isnt allowed to be on his xbox. but yeah it would be fun
    10. Awarepine76436
      1. moppy
        moppy
        May 11, 2021
        Comment Options
        hey
    11. UnspecifiedUnit
      Post Options
      Hello moptheocean3131
      1. View previous comments...
      2. CatFan105
        CatFan105
        Jul 12, 2021
        Comment Options
        Hi
      3. moppy
        moppy
        Jul 14, 2021
        Comment Options
        hello CatFan105
      4. CatFan105
        CatFan105
        Jul 14, 2021
        Comment Options
        Hi moppy
    12. Mothy
      Post Options
      Number one victory royale! Fortnite we bouta get down, get down! Just wiped out tomato town.
      Quote me if I fricked up the lyrics.
      1. moppy
        moppy
        Apr 6, 2021
        Comment Options
        ehhm it’s Number one victory royale yeah fortnite we bouts get down (get down) ten kills on the board right now just wiped out tomato town.
      2. Mothy
        Mothy
        Apr 6, 2021
        Comment Options
        Yeah I knew I went wrong somewhere lmao
    13. Mothy
      Post Options
      I think you should hit 1 million gems on bedrock like me. Fr though how tf do I have 500k more gems than you?
      1. View previous comments...
      2. moppy
        moppy
        May 10, 2021
        Comment Options
        Skywars bad cuz I voidddddddd
      3. Mothy
        Mothy
        May 10, 2021
        Comment Options
        Relatable. Except I don't void on purpose xD
      4. moppy
        moppy
        May 10, 2021
        Comment Options
        I don’t void on purpose smhhhhhhh
    14. Mothy
      Post Options
      UwU 4 letter name
      1. View previous comments...
      2. Mothy
        Mothy
        Mar 20, 2021
        Comment Options
        Yup. I just don't ever use it
      3. moppy
        moppy
        Mar 21, 2021
        Comment Options
        weird :/
      4. Mothy
        Mothy
        Mar 21, 2021
        Comment Options
        Yeah I am tbh very true
    15. Mothy
      Post Options
      Hypixel bedwars yeah hypixel bedwars yeah
      1. moppy
        moppy
        Mar 14, 2021
        Comment Options
        omgggg yesssssss hypickle !!!!!!
    16. lunarliqhtz ☾
      Post Options
      hi don’t mind me coming across ur page
      1. View previous comments...
      2. Mothy
        Mothy
        Feb 26, 2021
        Comment Options
        i will
      3. v1x / foiz
        v1x / foiz
        Feb 26, 2021
        Comment Options
        can I join u mothy ;-;
      4. Mothy
        Mothy
        Feb 26, 2021
        Comment Options
        sure thing
    17. StijnPeters06
      Post Options
      Wait omg hahahaa, I’m on you’re profile photo from the mineplex side!
      1. View previous comments...
      2. StijnPeters06
        StijnPeters06
        Feb 23, 2021
        Comment Options
        But can you send me that pfp on discord?!
      3. moppy
        moppy
        Feb 23, 2021
        Comment Options
        uh- NDKWNSJS I lost it when I killed my pc- I’m sorryy
      4. StijnPeters06
        StijnPeters06
        Feb 23, 2021
        Comment Options
        Oops
    18. Ryan9116
      Post Options
      make an introduction
      1. View previous comments...
      2. Ryan9116
        Ryan9116
        Feb 23, 2021
        Comment Options
        hi
      3. Mothy
        Mothy
        Feb 23, 2021
        Comment Options
        hi Ryan. don't mind us lol
      4. moppy
        moppy
        Feb 23, 2021
        Comment Options
        hi
    19. Mothy
      Post Options
      new profile picture soon? that one is very very old :p
      1. View previous comments...
      2. moppy
        moppy
        Feb 23, 2021
        Comment Options
        nononoonoo I dumbest
      3. AfflictionMR
        AfflictionMR
        Feb 23, 2021
        Comment Options
        Fine I'll be the less dumber guy then
      4. moppy
        moppy
        Feb 23, 2021
        Comment Options
        yay good :)
    20. Ryan9116
      Post Options
      let's see... you joined the forums in may, but your first post was in September
      1. moppy
        moppy
        Feb 19, 2021
        Comment Options
        uh- we don’t talk about that-
      2. AfflictionMR
        AfflictionMR
        Feb 22, 2021
        Comment Options
        It’s a pro strat.
  • User Minecraft Info
    About User
    Information
    Social
    moppy#6666
  • Loading...
Image
Image URL: